Thursday, February 4, 2016

#4 Kebaya Biru

Kelmarin aku nampak awek pakai kebaya biru.
Cantik. Ayu.
Buat aku terfikir, kenapa aku tak pakai kebaya biru?
Tapi aku tak tahu, awek pakai kebaya biru itu, ada rahsia.
Rahsia paling bahaya.

Jebat tengok kiri kanan. Sigaret di tangan terbiar. Lagak kaya, sigaret bukan murah sekarang. Teh tarik di biar sejuk. Jebat tak pesan makanan, tak lapar. Dua minggu lepas, Jebat beli kebaya biru. Dah bagi pun dekat awek. Suruh awek pakai jumpa hari ini.

Awek dah sampai, tapi kebaya biru tak pakai. Jebat kecewa sikit. Bukan apa, Jebat ada fetish awek kebaya.

Tak apa lah, Jebat bukan tak dapat. Dapat juga. Cuma, bukan pakai baju kebaya. Tak pakai apa apa. Heh. Jebat keluarkan angin sedikit dari  hidung sambil angkat kepala sedikit. Ketawa malas orang kata.

Hi sayang. Tegur Jebat. Kenapa tak pakai baju saya beli haritu?

Oh, tu. Malu lah, ketat sangat. Kita bukan nak pergi mana mana pun. Lepak je.

Hm, okay. Next time eah.

Okay.

Jebat senyum.

Malam ni rumah siapa?

Rumah saya lah.

Yessss.

Jebat gembira. Boleh suruh awek pakai kebaya biru. Tapi ada benda yang Jebat tak tahu. Awek kebaya biru, penuh rahsia.


Kelmarin ada kes bunuh.
Isteri potong suami rasanya, tiga belas kerat.
Kenapa tiga belas?
Tak tahu.
Ada kaitan ke dengan awek kebaya biru?
Tak tahu. Mungkin. Tak ada.

Saja nak buat cerita.

1 comment:

john wick said...

Microsoft office has a different version, and the entire version has the different setup file. Some of the version is Office 2013, Office 2016 and Office 365 etc. Go to www.office.com/setup and redeem your key. Office Com Setup is one of the most popular productivity programs around. If you have your product key handy, you don't even need a disc to start installing Office just visit office setup help. Norton is one of the most reliable antivirus providers in the market to download visit www.norton.com/setup. There are multiple manufacturers making printers for home and office use with varied range as printer series per the need and affordability of different customers. Printer Tech Support. It has become one of the most useful computer hardware devices that allow people to convert computer generated typescript into a physical printed document.