Thursday, January 24, 2013

legging itu cantik


Legging itu cantik

Kemas

Sebab itu kami pakai. Legging ada macam macam warna, tapi selalunya kami pakai legging warna hitam, sebab hitam itu menawan. Dan juga bikin kami nampak kurus. Baru nampak lawa.

Selalunya kami pakai legging dengan jersi, lagi lagi bila musim bola ramai orang lepak kat mamak. Ish, mana ada kami saja bagi lelaki tengok bontot kami, kami nak selesa. Seluar jeans panas pakai malam malam. Lagipun, jersi kan besar. Dapat cover bontot kami.

Kadang kadang kami pakai legging dengan baju ketat. Baru sesuai. Eh, mana ada macam baru habis swimming, tak nampak ke beg Prada tiruan ni? Kami baru balik shopping lahh.

Selendang kami memang kena pakai, bersama legging. Baru Yuna. Cuma kami tak pandai main gitar je. Tudung pakai sebab nak kena tutup aurat. Tak tahu ke rambut ni sehelai je dah 60 tahun dalam neraka. Ish, taknak lahh.

Siapa kata legging ni tak cantik? Kalau tak cantik kenapa orang jual? Kalau tak cantik kenapa orang beli? Kalau tak cantik kenapa kami pakai?

Alaa, kamu jeles dengan kami kannn?? Berkeyakinan tinggi untuk memakai pakaian yang daring. Kamu lepak pakai seperti orang normal, tak outstanding lah.

Oh by the way, selamat menyambut maulud nabi.


Yang benar,
Makcik-badan-berlemak-lemak-kaki-comel-bawa-beg-Coach-tiruan-lepak-makan-mamak-malam-malam



No comments: