Saturday, June 9, 2012

Test saja mengada nak tengok personaliti korang macam mana

Lecturer aku pernah bagi test ni dekat kelas aku

Ini bukan test berjawapan
Ini test saikologi

Jawab dengan jujur

Apa yang anda fikir bila orang sebut

1. Kucing

2. Anjing

3. Pantai

4. Kopi


Bila jawab
Jawab apa yang korang terfikir
Benda pertama yang pops out in your mind
Jangan fikir lama lama
Jangan fikir fizikal benda yang aku tanya

Contoh
Kucing jangan jawab berbulu, jawab comel
Anjing jangan jawab kaki empat, jawab garang
Pantai jangan jawab berpasir, jawab tenang
Kopi jangan jawab hitam, jawab kasi korang bertenaga

Korang boleh jawab
Jawab dalam hati
Atau tinggalkan jawapan kat komen
Esok aku bagi korang
Apa maksud soalan soalan ni

Terima kasih kerana participate


8 comments:

Asyraf Kenzo said...

kucing : manjee..
anjing : menyalak
pantai : angin dia, fuyoo~
kopi : boleh tahan mengantok!

^__^

Anonymous said...

kucing-ergghhhhh
anjing-ergghhhhh
pantai-love
kopi-bitter sweet

Fira Mustafa said...

kucing = comel
anjing = ade menakotkan,ade yg comel
pantai = menenangkan
kopi = 3 in 1 pnye mmg sye addict gile

btw,follow me back ye..

вʋввℓɛ ρσρƨ said...

haha.. da jawab dalam hati je hana jwb ;) ngee.
jum tingkatkan follower anda~
http://dhyeahana.blogspot.com/2012/05/saya-mahu-follower-tegar.html

Makbed said...

kucing - annoying
anjing - reliable
pantai - tenang
kopi - wajib ada

ok gitu?

maman said...

Kucing comel.
Anjing comel.
Pantai cantik.
Kopi sedap.

- elina - said...

kucing comel
anjing menakutkan
pantai cantik
kopi sedap

ok setel.

Jay said...

kucing = kucing
anjing = anjing
pantai = pantai
kopi = kopi

itu yg aku nampak. acana ? buta feeling kot. aha !